رمضان مبارک

رمضان مبارک

ماهت  آغاز شد و غرق در احسان شده ام

سفره ات پهن شد و شامل غفران شده ام

عبد فرار توام راه بده برگردم

سر به زیر آمده ام، سخت پشیمان شده ام

همه جا سر زده ام با همه کس دوست شدم

باز برگشته ام و باز پریشان شده ام

چه قدر توبه شکستم چه قدر بخشیدی

از همه بیشتر از ستر تو حیران شده ام

باعث شادی ابلیس شدم وای به من

بی سبب نیست که اینگونه هراسان شده ام

من که آلوده شدم قلب علی محزون شد

باعث اشک دو چشم شه مردان شده ام

هر چه بودم به دعای علوی برگشتم

مستمند کرم خسرو خوبان شده ام

چشمه ی چشم من از بار گنه خشک شده

بی سبب نیست پناهنده به سلطان شده ام

ماه ماه علی و رحمت حق در جوش است

پر کشیده دل من راهی ایوان شده ام

تشنه ام پس دم افطار کنم یادحسین

یاد لبهای ترک خورده ی عطشان شده ام

گر چه پر خون بدنش روی زمین افتاده

ولی از داغ غم خواهر خود جان داده

مجتبی قاسمی 

صلي الله عليك يا سيدنا العطشان

رمضان الکریم مبارک

 

 





:: موضوعات مرتبط: سایر , ,
:: برچسب‌ها: رمضان , ماه رمضان , تبریک رمضان ,
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
نویسنده : 59
تاریخ : شنبه 18 / 3 / 1395
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهتاب در تاریخ : 1395/9/16/2 - - گفته است :
خیلی قشنگ و فوق العاده موفق باشید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: